.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از همه جریانات فکری برای حضور در تلویزیون دعوت شود

عضو شورای نظارت بر صداوسیما چندبار پیشنهاد داده است تا از همه جریانات فکری برای حضور در تلویزیون دعوت شود.

علی مطهری با اعلام این خبر به ایلنا گفت: با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد جذب حداکثری و دفع حداقلی، فرصت خوبی فراهم شده است تا صداوسیما از اصلاح‌طلبان دعوت کند.

وی افزود: با وجود این، فکر می‌کنم مدیریت سازمان صداوسیما، محذوراتی در این زمینه دارد. اما از سوی دیگر برخی اصلاح‌طلبان هم دعوت‌ها را نمی‌پذیرند. دلیل این مساله هم می‌تواند فرد طرف مقابل آنها باشد که نمی‌خواهند با او مناظره کنند و دیگر اینکه محاسبات آنها چنین حکم می‌کند، زیرا اگر بخواهند برخی از واقعیات را بیان کنند، برایشان مشکلاتی به وجود می‌آید و اگر نگویند، متهم به کتمان حقیقت و بی‌صداقتی می‌شوند.

مطهری در پاسخ به سوالی در مورد مناظره‌های اخیر تلویزیونی، اظهار داشت: این مناظره‌ها باید جد‌تر برگزار شود و میان دو بینش متفاوت صورت گیرد تا حالت مصنوعی و صوری پیدا نکند. البته در مناظره اخیر مواضع آقای رسایی نسبت به خودش قابل تقدیر بود و مواضع آقای جوانفکر فاجعه بار بود. مناظره های اخیر که در تلویزیون برگزار می شود، مناظره واقعی نیست، زیرا دو طرف باید در نقطه مقابل هم باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا برگزاری مناظره ها بدون حضور اصلاح طلبان ممکن است یا خیر؟ گفت: البته بدون حضور اصلاح طلبان هم این امر ممکن است، زیرا در درون جناح اصولگرا نیز دو دیدگاه متقاوت وجود دارد. اما طبیعی است که اگر اصلاح طلبان نیز در این مناظره‌ها حضور داشته باشند، موجب پرشورتر شدن آن می‌شود.

نماینده تهران، در ارتباط با این سخن رهبری که فرمودند لزوم بازگشت برخی افراد که بر اثر اشتباه و غفلت کنار افتادند، اینها را باید به خود آورد و نصیحت و دلالت کرد و راه را به آنها نشان داد، گفت: در این خصوص مشکل متوجه گروهی از حامیان دولت است که به دنبال حذف شخصیت‌های مخالف خود در عرصه انقلاب هستند و در این زمینه بی‌رحمانه عمل می‌کند و از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند. آنها اگر واقعا مطیع رهبری هستند باید روش خود را عوض کنن، از طرفی ظلم‌هایی را که به برخی شخصیت‌ها در بحران اخیر شد، جبران کنند و از طرف دیگر انتقادها را به معنی دشمن و توهین تلقی نکنند والا بقیه گروهها معمولا به دنبال وحدت بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.